آیا می توانم کلیه بیمار شکست با کراتینین 10 از شر دیالیز شر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خواهر من یک بیمار نارسایی کلیه با سطح کراتینین از 10 است، او فقط دیالیز یک ماه پیش آغاز شده، سطح ادرار خود را فقط 400 میلی لیتر در حال حاضر. بنابراین من تعجب اگر او می تواند از دیالیز خلاص شدن از شر؟

خواهر شما آغاز شده و فقط 1 ماه قبل، اما حجم ادرار خود را کاهش به تنها 400ml. باید بگویم که دیالیز به خوبی انجام می شود نه از خروجی ادرار خود را به سرعت در حال کاهش می یابد. به طور کلی، آن طول می کشد سال به کاهش حجم ادرار بسیار پایین. اگر وضعیت او را نگه می دارد به وخامت در این راه، من می ترسم او را متوقف خواهد کرد تولید ادرار به زودی هستم. پس از خون توسط کلیه ها فیلتر، مایع اضافی و سموم است در قالب ادرار دفع می شود. اگر کلیه ها جلوگیری از تولید ادرار، به این معنی که هیچ خون می تواند از طریق کلیه ها جریان. در آن زمان، هیچ دارو می تواند ضایعه کلیه برسد.

است که می گویند، یک بار دیالیز آغاز شده است، خون خواهد شد دیالیز فیلتر شده است. با گذشت زمان، کلیه داده نمی شود دیگر استفاده می شود. در نهایت، تمام گلومرول تبدیل خواهد شد نکروتیک، در نتیجه منجر به هیچ خروجی ادرار.

از آنجا که خواهر خود را هنوز ادرار، به این معنی است که هنوز هم گلومرولها با عملکرد خوب در کلیه او وجود دارد. بنابراین، مهم است که برای محافظت از این بخش از گلومرول در برابر اختلال و بازگرداندن آن گلومرول دچار اختلال میشود. در این روش، کلیه ها او عمل خواهد بهتر است تا او را دریافت خواهید دیالیز، خلاص شوید.

برای مورد خواهر شما، اولین گام در درمان مهم است برای فیلتر کردن از سموم و مواد زائد را از خون او. هنگامی که خون او خالص است، آن را نه تنها می تواند به صدمه بیشتر به کلیه ها را کاهش دهد، اما همچنین می تواند عوارض دیگر جلوگیری می کند. از همه مهمتر، آن می توانید یک محیط مساعد برای بازسازی آن گلومرول اختلال ارائه. در مرحله دوم، مهم است که گشاد شدن عروق خونی کوچک در کلیه او. هنگامی که خون بیشتری به کلیه ارائه، آن را به فیبروز و نکروز گلومرولها را متوقف کند. ثالثا، آن است که برای تعمیر آن گلومرول اختلال به منظور افزایش عملکرد کلیه.

بنابراین برای کلیه بیماران نارسایی با کراتینین 10 آنها هنوز هم می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر تا زمانی که آنها می توانند دیگر درمان های جایگزین به موقع دریافت کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد برای تماس با docotor آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3992.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: